pow pooow

heeej alla fans !
 
har samlat ihop sjukt många pins och erbjudanden den senaste veckan på skistar appen. har åkt sjukt mycke varenda dag och det har dumpat as najs snö de senaste två dagarna så har kört pow i duved/tegefjäll. fööör SKOJ. har haft schyssta utgångar de senaste dagarna också men igår va de onsdagsmys och såg en sjukt bra film, slumdog millionaire, tycker det va synd att ingen rekommenderat den till mig tidigare, så jäkla bra! idag är det dags för jobb igen! ska bli sjukt kul ändå, det är ju stugbytardag så de lär bli en hel del att göra. ska oavsett bara jobba öppningspass nu i en hel vecka i sträck tills mamma kommer på besök nästa vecka. ska bli så jäkla roligt! jag är så LADDAD !
 
har för övrigt världens rethosta så jag nästan hostat blod men har skaffat ett par schyssta tabletter på apoteket nu som verkligen har gjort susen!
 
näää, nu måste ja gå upp å göra mig redo för jobbet, CHILLA BANAN ALLESAMMANS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0