GOTT NYTT ÅR

HEEJJJJ ALLA FANS !!!
 
har hänt en hel del sen jag skrev sist!  nu bor vi ungefär 10st här i lägan.vet inte vad jag ska börja med men jag har firat jul, med köttbullar utan familj och släkten som jag brukar, vilket jag nog aldrig tänker göra om! julen är ändå något jag tycker så himla mycket om och då vill jag vara med dem jag tycker om också! men jag jobbade faktiskt ett par timmar på julafton och där hade vi julstämning och timmarna gick ganska snabbt! så det var ju mysigt trots allt. sedan dess har jag jobbat nästan varje dag/natt. trots det så har jag hunnit med flera dagar i backen, vilket har varit kanske det jag mest sett fram emot med att flytta upp hit. jag trivs som pommes i påsen här uppe :) 
 
jag har inte bara hunnit med att jobba och åka skidor utan jag har även hunnit med att fira in det nya året, det gjorde jag tillsammans med emma i lägan. fast vi gick ju ner till torget vid 12slaget och skålade med resten av maxarna såklart innan vi firade vidare! vi har sett Familjen på bygget också, det var bra fast det vart bättre när de slutade spela. hehe, man hörde inte alls vad de sjöng. annars levererar bygget i vanlig ordning här i åre!
 
tror jag börjar få en visdomstand också har så himlans ont så det är olidligt!!!! och så verkar de som alla här i lägan börjar få ont i halsen men vi håller tummarna och försöker kurera oss och slappar inte i onödan för det inte!
 
idag fick jag brev från mormor och morfar också, dom är så himla goa!!!  saknar er allesammans där hemma!
ute i backen
 
på bygget
 
gosetofflorna hemma i lägan
 
 
nyårs skål 2013
 
torget
 
utsikt från lägan
tott påväg till backen!
 
torget efter snödump en hel natt!
 
sådär, hoppas ni fått en liten inblick i hur jag har det här uppe!
nu ska ja vika tvätt hejdå kompisar
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Saknade dig på juldagen! Men himla kul att läsa att du trivs <3

2013-01-07 @ 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0