det e dee ja meeeenar

HEJ ALLA FAAANS !!
 
sen ja skrev sist här så har jag hunnit med så himla mycket. vi har haft personaldag med jobbet då bowlade vi o käkade gott på holiday club och avslutade på måndagsklubben på tott! o så i lördags lärde jag mig åka bräda, och har nog aldrig haft så ont i kroppen efter något som det, haha så sjuuuukt ont men har gått över tills idag, skönt! o så kan jag ju också meddela att jag sovit väldigt lite de 3 senaste dygnen, så det ska jag göra på fredag för imorgon ska jag upp tidigt och jobba, igår var jag med tjejerna o roadtrippa till östersund, så himla kul och mysig dag! sen när vi kom hem var det bara att ladda inför ett galet tisdagsbygge!
 
i helgen är jag ledig så då blir det mycket skidåkning ! längtaaar , jag är inne på mina eftermiddags/dagpass de här två veckorna som kommer så hinner inte åka så mycket skidor just nu. men dagarna här går så sjukt fort, allt bara snurrar på i ungefär 180 och jag är lite stressad över att jag snart kanske måste börja packa ihop väskan om ett par veckor.  ..
 
om ca två veckor kommer mamma hit och hälsar på också ! ska bli så himla mysigt !!!! längtar !
 
ungefär det som händer i mitt liv just nu, jobb, skidåkning och fest! men jag trivs som jag sagt tidigare som pommes i påsen! har det så himla gotttttt
 
såhär såg våran shopping ut igår när vi kom hem från östersund! :P
 
 
och såhär fint har jag det i backen!!! topp 10 perfekt !
 
 
ha de bäääst allesammans
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0