IM GOIN' TO NEW YORK

lyssnar på moving to new york med wombats. men riktigt så är det inte. MEN JAG SKA DIT, PÅ SEMESTER!!! dock en väldigt intensiv semester för att hinna med så mycke som möjligt på 7dagar. jag är så excited att jag orkar inte vänta!! men detta är en väldigt bra start på det nya året.
och inte nog med det så har jag faktiskt haft ett otroligt bra avslut på 2011 också. julen var mysig och fin med familj och släkt! jag kämpade mig igenom mellandagarna på jobbet och nyår blev sååå lyckat! jag lagade mums filibabba trerätters till mina fina vänner!!

allt är positivt, har inga motgångar alls just nu. pepparpeppar. det känns bara SÅÅÅ bra!

P.S det kan ju få komma lite snö i vinter iallafall? :) det såg lovande ut den 1 januari, men försvann lika snabbt.  inte hänga läpp för det inte! ska ju till åre om ett par veckor !!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0