LÄGENHETEN

TJAAABA ALLA KATTER !
 
Kan ju börja med att säga att jag hittat dammsugaren! HEHE. så idag har ja städat på förmiddagen, skulle ju åkt skidor med johanna idag i duved va de tänkt men vädret ville sig inte så vi tog en fika istället, och det var super trevligt! har gått lite på byn o myst runt också men vi hittade inget speciellt. Men har ju kommit upp en hel del folk nu till jul så det är jäkligt gott också!
 
Imorgon börjar jag jobba, ÄNTLIGEN! har fasen varit ledig i en hel vecka nu, så ser verkligen fram emot det, har varit o spanat lite på jobbet å käkat nuggets för den som är intresserad. kommer nog ta sin lilla tid att lära sig hitta alla grejer när det inte är sig riktigt likt på restaurangen hemma ;) Men vänjer mig förhoppningsvis ganska snart!
 
Tänkte guida er och visa lite bilder på lägenheten för er som är intresserade, kan ju uppmärksamma er på att den är väldigt MAX-influerad ( vilket kanske inte är så konstigt eftersom vi är maxnördar allihopa! ;)
 
sa ju det, vårat vardagsrumsbord ;)))
 
vardagsrummet i sin helhet :P
 
våran låånga hall! :P
 
mitt rum!
 
köket
 
och här har vi julgranen! ute på gården :)
 
 
tack för mej, HEJ
 

Kommentarer
Postat av: Veronika

gud vad längesen jag läste din blogg! men vad kul att du uppdaterar, fortsätt med det :)

2012-12-26 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0