worker's

HEJ ALLA FANS!

ååh jag har så himla mycket att berätta så jag vet inte vart jag ska börja. vi har gjort oss hemmastadda här i Napa och igår hängde vi på Nissi beach me lite andra worker's här. o så har vi besök av Sannas kumpisar denna vecka så partylivet håller fortfarande igång!

Idag sa jag upp mig från mitt jobb också! börjar på ett nytt nästa vecka. känns så himla bra! berättar mer lite senare om hur det går, det är fasen en lång process och har precis dealat med min boss som var helt oförhandlingsbar! men jag vet ju att jag alltid får som jag vill. mohaha.

kom ju in på internet hemma i lägenheten igår från nån annans router. men idag funkade det inte typiskt! så sitter på burger king i min ensamhet haha. jag som hade hoppats på att vårat internet skulle hoppa igång där hemma men icke! får se när det plötsligt händer! jaaa, har fortfarande inte packat upp kameran än. får tusan skärpa mig! nehe, dags att pallra sig hem och byta om inför jobbet. bara 3 pass kvar där! jiiiihaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0