NYA LÄGENHETEN













HEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!

sitter på bedrock café med ett glas strongbow.
har försökt uppdatera en gång tidigare i veckan. men då ville inte bilderna laddas upp.
det här är alltså bilder från våran nya lägenhet. mitt rum som är på bilderna, så himla skönt att ha eget rum !!!! det är jag sanna och indre som bor här! visst äre fint eller??? idag har jag jobbat till kl 15 och sen har jag städat hela mitt rum och tvättat alla mina kläder, lakan och handdukar så allt är jätte fräsht!

alltså vet ni! jag har det så himla bra här så det är helt sjukt! i måndags kom pappa hit, jag har saknat han så himla mycket. och jag saknar mamma och brorsan också, tilda och alla andra lika mycket !!! så himla mycket!!!

det händer saker här varje dag och alla dagarna går ihop med varandra. så har ingen koll på vad som händer när. allt bara händer och livet leker, jag känner mig så himla satisfied här så det är helt sinnessjukt! dom senaste dagarna när jag jobbat dagtid så har det varit så himla varmt så jag har sprungit ner till stranden varje dag och bara slängt mig i havet för en brainfreeze! undra hur de ska gå i juli/augusti i dubbelvärme! haha. o så håller ja på o lär mig grekiska!!! så ni vet, när jag kommer hem blir det inge mer swedish!
föresten så ibland kommer folk o frågar vartifrån england man kommer om vi bor i samma stad typ. men näää. jag är från sweden all the people!! man får sånn himla rolig engelska här. när man pratar med britter pratar man som dom. och när jag är på jobbet så bryter jag med grekisk dialekt. det är så himla fult så ingen lär fatta vart ja kommer ifrån. haha man blir som man umgås, eller pratar som man umgås. jag vet inte. men det är roligt vilket fall.

imorgon har jag day off, så ska ut o fira lite ikväll! på lördag morgon klockan 8 har vi möte och examination på jobbet. men kollade igenom lite idag och det var ju självklara saker bara, så det ska säkert gå bra! jag kan ju berätta att jag skaffat ett cypriotiskt bank account här också! så nu är jag verkligen som hemma!

alltså det här inlägget blev ju väldigt osammanhängande. men måste bara få ur mig massa grejer! hihii

nu har ni fått se bilder på lägenheten också och jag har tro det eller ej packat upp kameran fler gånger! hade med mig en dag på stranden också. så det kanske också kommer upp så småningom.


nää nu är det nog dags att avrunda lite!
ni får också gärna skriva och berätta hur ni har det där hemma! jag är nyfiken som tusan!

KISS'N HUGS FROM CYPRUS!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ÅHHH ! o snart kommer ja dit ska bli super fett kul asså :D:D längtar som faaan ser super fint ut :D

2011-05-27 @ 08:47:21
Postat av: helajnah

den såg ju fin ut :D jag kommer & hälsar på nån dag :)

2011-05-27 @ 10:39:26
URL: http://helajnah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0