UTSIKTEN



HEJ ALLA FANS!

nuuuuu har ja packat upp kameran, order från mammisen! här är utsikten från ballen. Sitter där just nu också. hackade mig in på nåns internet. turbo är det också! nu har jag blivit uppdaterad av både mammisen, pappsen, david och matilda! känns så himla skönt o pratat med dom!

Igår skulle jag ju ut, inget kunde stoppa mig trodde jag. men visst! Jag sprang på Mr. Ögonfluss igårkväll det bara rann och klägga som fasen, svullen och såg nästan inget, trodde jag var påväg att bli blind. idag har jag hämtat ut antibiotika som jag ska använda i fem dagar, lagom tills jag börjar jobba igen. får hoppas att jag är frisk då. ska plugga på alla olika kycklingar fram tills dess också, det är ju bra om man kan menyn liksom. Imorgon ska jag nog ta en promenad till Nissi Beach för lite strandhäng. Måste ju bli brun! det har varit så blåsigt de senaste dagarna att man inte velat vara på stranden.

Känns riktigt konstigt att jag är ledig nu i några dagar. men det är skönt och lagom tajming att vara sjuk på. men bättre det, så man blir frisk någongång om man får vila! annars rullar livet på här nere. så himla gött och otroligt skön stämning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0