KFC

tjena bloggen!

nu har jag gjort första dagen på nya jobbet där jag förhoppningsvis kommer stanna och trivas hela sommaren. nu känns det som jag hittat hem, tredje jobbet på tredje veckan. men nu är jag för att stanna. KFC idag. gick as bra! första riktiga regn-dagen här också så det var bara skönt att vara inne o tjäna money och göra något vettigt av dagen!

jobbar imorgon också så har jag day off på fredag. så himla gött! då ska jag skaffa ett bankkonto och göra massa andra duktiga vuxen grejer som man måste göra när man bor alone. nu är jag ju inte helt ensam men man måste iallafall ta större ansvar! det är roligt. idag har vi betalat hyran igen och just det!! jag höll nästan på att glömma..

Sandra och Elin är här hos oss, de kommer stanna tills på fredag då ska dom dra till barcelona istället. så vi har det väldigt trångt och mysigt här. hehe. jag har varit o storhandlat idag. det blev egentligen bara nudlar, mjölk, juice, after sun och lite sånt där. bra och växla mellan chicken och pasta om dagarna. kanske borde variera mig mera. men har ju inte tröttnat på att äta kyckling än. det har ju bara gått one day!

neheeeppp nu ska jag power nappa lite så jag är pigg och redo för att blanda drinkar tills sanna kommer hem från jobbet. hihihiii.  hoppas det är bättre väder imorn behöver bättra på brännan. den försvinner ju såfort man inte är i solen!

bara uppdaterade er lite. inte speciellt roligt inlägg. chilla banan allesammans, ha en trevlig evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0