JIPPIIII



här är en bild från stranden som är precis rakt ner från våran lägenhet! så ni vet. och sen ska ja bara berätta att matilda precis bokat sin flygbiljett hit !!!!!!!!!!!!!!!! först kommer mamma den 6 juni!!! :D och sen kommer tilda den 20 juni !!! :D det blir fullt upp, boka hit er nu allihopa! jag är så himla happy över allting. imorgon ska jag till protaras igen för o träffa pappa och susanne och sen följer dom med mig hit till napa till kvällen! ska bli så himla roligt. jag vill träffas hela tiden jag vill ha free week jämt! haha fast det är kul på jobbet också jag trivs jätte bra! men var bara tvungen o skriva av mig och berätta om hur glad jag är över allt. jag uppskattar livet så himla mycket! nu ska jag hem och käka spagetti! sen blir det utgång.

just det. kan ju nämna också att det hänt en olycka med min mobil. haha. som vanligt då. så jag och pappa åkte på en utflykt till paralimni igår och köpte en ny. det blev en nokia-supergammal-värre-än-3310-stuket. hahhaa så himla söt. men typ alla har sån här så det spelar ingen roll. jag tänker att bara det funkar att ringa och smsa så är jag nöjd! fick lägga 29euro på den! haha. eller egentligen var det inte jag. pappa är världens bästa pappa! inte för att han köpte mobilen utan för att han alltid ställer upp! neee nu är det nog med förklaringar på hur mycket jag tycker om och saknar alla och hur bra allt är. jag tror ni förstår. jag hoppas ni förstår iallafall. LET'S GO BANANAS TONIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0