I'M COMING AYIA NAPA!

hahahha rubriken är alltså ett litet internskämt när våran taxi-bitch ringde upp o skrek på grek-dialekt att han var påväg för att hämta oss! jaaaa. våra planer är completed! kan ni gissa eller??? vi sa upp oss o drog till Napa, så nu bor och jobbar vi mitt i smeten i Napa!!!! hur gött ??? alltså det innebär inga fler dyra taxiresor, one minute till jobbet och sköna arbetstider, dubbel lön och en day off i veckan och en bättre flat som vi stormtrivs i, får internet hemma nästa vecka så då blir det nog fler updates!

lite tråkigt, jag har fortfarande inte packat upp kameran än. men jag tänker att jag har ju ungefär 30 veckor på mig att göra det så det är ingen brådska! jaha annars har jag fått lite klagomål på dålig update. men vi har det super kul. lever livet! mamma, ska jag vara ärlig så blir det en heldel yankfood här nere. men jag och sanna drar igång vårat träningschema imorgonbitti! och jag lovar här i bloggen på heder och samvete att äta mer frukt och grönsaker!

igår på nya jobbet iallafall. Just det, jag och Sanna jobbar på Square Bar as waitresses! så jäkla roligt! jag servade en möhippa igår, sjukt roligt! och jätte läskigt. något ni inte visste om mig som jag själv inte heller visste, jag kickar ass på att bära brickor !!!! bär brickor med 12 drinkar på ( precis vad som får plats ) kan ni tänka er! och så öppnade jag första champagne flaskorna igår, sånt är så himla jobbigt i början. tänk om man inte skulle få upp den liksom??? men nu är jag så jäkla grym och vi serverar fishbowl på rullande band och igår klev de tillochmed upp på borden och dansa till livemusiken vi har every evening!

ja fy tusan vad jag lever livet och längtar tills ni kommer o hälsar på mig!!!!!!!! saknar alla där hemma i sweden !


KISS'N HUGS FROM CYPRUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0