everyday im shuffling!

TJENA
blåser som fasen både igår och idag. jag vet att ni har finare väder hemma men doesn't matter, jag är sjuk så kan ändå inte bada eller parta! jag är på rehab så att säga. gått hem direkt från jobbet och sovit fram till lunch dagen därpå. no life. Men jag jobbar idag sen är jag ledig till onsdag. då börjar jag min första dag på KFC! grymt. nu börjar jag känna mig som hemma igen.
sjukt kul att bära brickor för att jag är så grym på det. men det är inget för mig. jag är en yankfood girl och tänker hålla mig till det! fast man kan ju äta nyttigt för det. jag tänkte ta en tripp till ikea någon dag nu när jag är ledig och köpa köttbullar och lingonsylt !! hihiih. kurera mig och leva livet. everyday we shuffling! men idag är det fredag, no matter. idag ska jag fira!! SIMMA LUGNT


Kommentarer
Postat av: Anonym

junkfood*

2011-05-14 @ 16:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0