bildbomb !!

har ju varit lite dåligt med bilder o sådär! så här kommer lite gott och blandat!


här håller jag och sanna på o flyttar! jag å all min packning. det ser ju inte så mycket ut för världen, men vi kan ju väga mina väskor så får vi se hur jobbigt det var att gå så långt. jag ser ju lycklig ut innan vi börjat gå iallafall. tur är väl det!


haha vilken käft! men kul va de väl!!


sanna å jag tar våra gratisdrinkar i vanlig ordning inne på castle! haha


idag på stranden!


ska ju vara seriös nångång också! ;)


mee and sanna my friend! <3


tack å hej!


Kommentarer
Postat av: Matilda

TYCKER DE LITE DÅLIG UPPDATERING ! Ville bara säga det hiihihih Skype ikväll Inga pengar i mobilen för tillfället så Just be there ! Pusssssssssssss

2011-06-14 @ 12:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0