mammabesök

hej alla fans!!!!

nu var det tusen år sen sist. men gissa vad, mamma har varit häär !!!!!!!! så himla mysigt har de varit! vi har druckit paraply drinkar, åkt båt, solat o badat, simmat bland fiskar o massa mera! man kan knappt tro att jag hann med o jobba 40timmar denna veckan som varit! nu som kommer, så ska jag jobba så innniiii, 57 timmar! tro inte att jag har semester här nere, fy tusan, men kul är det! men ska lugna mig lite nästa vecka igen, för då kommer Matilda hit !!!!!!! tjohoo. hon ska bo hemma hos mig! :) här kommer en bildbomb från förra veckan! jag ville bara uppdatera o säga att jag har det superbra och hoppas ni också har det!













den sista bilden är roligast, jag älskar den. haha PUSSS Å KRAMISAR HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhh så sjukt härligt ! Snaaart får ja oxå va med om de dääära!!!!! ska bli galet härlit o träffa dig:D <3

2011-06-14 @ 20:08:07
Postat av: Veronika

Mennnåå jag vill också ju! Saknar dej faran <3

2011-06-15 @ 10:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0