cuz fish don't fly, that's why

LEDIG IDAG!!! så himla skönt. tufft denna vecka o jobba 57timmar i denna värme! det känns som allt har kommit igång mer nu, varmare för varje dag också. och så har dom äntligen börjat få in god frukt i affärerna så nu kan ja bli nyttig och vara människa igen. alltså ni ska veta hur jag varit de första veckorna här.. jag vill ha potatis köttbullar pannkakor flygande jakob tacos gratänger!!!! riktig mat please. idag har jag varit o fyllt upp kylskåpet hemma, varit på banken och sen bara grillat mig på sandy bay. så himla skönt har det varit! men även fast jag är ledig idag ska jag inte släppa mina jobbarkompisar. haha ikväll ska vi gå ut o ta några drinkar och vara pigga o glada imorgonbitti, jag går ju morningshift också. men det brukar ju funka bra!

häromkvällen spelade jag basket, så jävla kul! har ju inte riktigt rört på mig sen jag kom hit. och det roligaste var ju att spelade så himla grymt! satte bollen flera gånger, några vadslagningar så jag vann både drinkar och middag! (men tror att jag ska hoppa middagen faktiskt, hehe) 



söt bild från grabbarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0