20 euro rikare

hej alla fans!!

sitter på elgonia med en pinapple juice! så himmla göttttt, (bättre än strongbow hanna? haha )
nu har det gått några dagar sen sist. pappa har åkt hem! så himla tråkigt, men på måndag kommer mamma! jippiiiiiii !!!! idag har jag haft day off, så himla gött, har legat på nissi hela dagen å sovit, och fått sjukt mycke färg! har day off imorn också, skönt att jag fick dom på raken! så ska köra samma grej imorn tror jag. måste ju bättra på färgen lite. har ju varit här såpass länge nu och vi är redan inne i juni! det är dags nu.

en rolig grej som hände igår. lättförtjänta pengar om man säger så. jag hängde på grabbarna med helena som vanligt! och sen kommer en snubbe fram till mig och frågar om han kan få mitt hårspänne, ni vet en sån där vanlig liten hårnål bara. jag bara nej jag använder den, plus att han var snaggad. vad skulle han med den till? men han ville så gärna ha den och jag blev lite irriterad och sa men sluta du kommer inte få den, han bara okej då. haha. sen lite senare knackar han mig på axeln. "duuu... kan jag få köpa den då???" och räcker fram 20EURO!!!! för en jävla hårnål, haha jag bara visst inga problem! så då var kvällen räddad! jag kanske ska börja ha med mig några extra hårnålar i väskan när jag går ut. vilken tur att jag beställt nya med mamma när hon kommer! hihihi. men jag ska inte sälja allihopa haha. jag borde starta företag här nere kanske.
nej nu har jag tappat tråden! 
vill ni veta en till bra grej som har hänt???? igår när jag vaknade så som vanligt försökte jag få min mobil att fungera, och gissa vad!!! den hoppade igång!!!! bara sådär, jippiiiiiii! så nu har jag tillbaka min vanliga tele! så himla göttt. fast har mitt svenska nummer i den andra så ni vet, om ni vill mig nåt och inte har mitt cypern nummer! :)

trivs så himla bra på jobbet gör jag också! på fredag börjar vi ha öppet till 5a.m !!!! så då blire mera jobb och mera pengar!

just det kan ju ta att tala om det för er också så att jag inte kan fuska! jag har från och med igår mayonaise-förbud! äter fasen det till allt, kommer bli knubbis om det ska fortsätta såhär. så nu är det inge mer mayo för mig så ni vet!!!!

vet inte om jag glömt att ta upp nåt nu, men då återkommer jag! det är så mycket hela tiden så jag vet inte vad jag ska berätta och inte och när jag väl sitter här och ska skriva så försvinner allt haha. men nu har ni fått en liten uppdatering iallafall. mest en rolig historia!


Kommentarer
Postat av: helajnah

20-euros grabben var på båten idag, LOL

2011-06-02 @ 17:48:42
URL: http://helajnah.devote.se
Postat av: Marika

Haha, låter ju askalas ju! Du har inte tänk på att den snaggade snubben kanske skulle bryta upp ett lås med hårnålen och sno massa grejer? ;)

2011-06-03 @ 10:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0