strömavbrott

javisst, nu var det tusen år sen jag skrev igen! guess what, det har blivit sjukt varmt här nere, över 40 grader på dagarna och på nätterna är det runt 30, så varmare på natten här än vad det är hemma i sverige på dagen ungefär. och då passade det inte så lämpligt med explosionen som skedde igår i Limmasol, 12st dog och elverket brann upp. så hade strömavbrott hemma hela dagen igår, inte ens min lilla fläkt fungerade, kunde inte laga mat och kylskåpet började droppa. japp, så kom man till jobbet i hopp om att få gå hem igen om elen inte fungerade men jovisst, det gjorde den men såklart inte AC.n!!!! och hela dagen idag utan AC på jobbet också. förstår ni om jag säger att det är svalt när man kommer ut från jobbet om jag säger att det är svalt då??? i 45 grader, så är det svalt !!!! nej det förstår ni inte för det är typ 60grader där inne och svetten rinner, skjortan är blöt och jag springer ut o in i frysen hela tiden och vet inte vart jag ska ta vägen! detta gäller inte bara på mitt jobb utan även på hotellen osv. så har de ingen AC, kan tänka mig att det blir ett jävla liv! och det pratas om att vi måste spara på energin i flera månader! endel säger en vecka så jag hoppas på allt på det. för om det är månader så står jag inte ut i värmen! imorgon är jag ledig som tur är, hihi då blir det beachen! bara götta mig! juste vet ni vad, jag har fått brev från sweden!!!!!!!! mormor&morfar har skickat brev!! så himla roligt att det kom fram också :D så kul att höra från dom, eftersom dom inte har någon dator heller så är det ju perfekt! tar en vecka o komma fram. så nu ska jag väl skriva något tillbaka snart igen!

frågan är ju nu om det är nåt mer spännande jag har o berätta.. nu har jag ju iallafall fått ur mig min aggression eller va man ska säga, jag är mest död i hjärnan utav allt, för att det är så varmt för tillfället och ac.n inte fungerar. man orkar inte tänka o håller på o svimma. men nog om det så är allt jätte bra annars. precis som vanligt då. hade en sjukt kul utekväll häromdan föresten när vi firade våran lilla norsk, pia på 18årsdagen!

nää ni jag har ju lite dåligt med bilder också. vet inte vad jag ska ta kort på riktigt? jobbet? hehe roligt. borde ha en kamera i pannan som klickar hela tiden av sig självt för jag är verkligen kass på att ta bilder och vet aldrig när jag ska ta upp kameran. haha allt har ju blivit som en vardag här, och hemma tar man ju inte alltför mycket kort heller. men såklart, jag måste bli bättre!

nää nu ska jag gå hem o powernapa a couple of hours så man är pigg och glad sen när det närmar sig utgång!
hejdå nu vet ni att jag lever lite grann iallafall. överlever jag torsdagen på jobbet utan ac, 12timmars skiftet så är jag odödlig! då kommer jag aldrig dö. bara så ni vet. men annars återkommer jag med en uppdatering, säkert nästa vecka. eller så fort jag kommer på nåt roligt att berätta! puss å kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0