matildabesök



KOLLA VEM SOM VARIT HÄÄÄR!!!!!!!!!!!!! iiiih ja dör va roligt vi har haft! skrev längsta inlägget häromdan sen la internet av percis när ja skulle posta det! aja, ni ska bara veeeta. sovit en timme per natt ungefär jobbat mina 12 och 10 timmars pass, festat, badat, nattbad också! solat, ätit god mat (ibland nudlar men det är också gott) sååå himla kuuul !!! längtar redan tills hon kommer tillbaka för de ska hon göra men då tar hon med sig veronika och johanna också!! kommer bli as grymt!!! just nu vill ni nog gärna veta vart jag sitter. haha kanske inte egentligen men jag känner mig så stoolt så ja måste säga att ja faktiskt sitter på våran uteplats!!!! internet räcker från hotellet med en plupp så det är lite ostabilt men vi ska se att de här funkar endå trotsallt! ikväll ska ja ut med mina bulgarier på jobbet och alla andra också föresten! massa kramisar och chilla banan allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0