JAG LEVER!!!!!!







jaaaa ni ser ju att jag lever iallafall! klarade 12h passet förra veckan. fick ha på ACn som tur va!!! men det är stört varmt ändå. har jobbat dag idag och känner mig bara grinig när jag blir för varm. vill bara svimma så att ja får gå iväg o bada eller nåt istället haha. allt är som det ska här nere. inatt flyttade en ny tjej in i våran flat för att indré ska åka hem om ettpar veckor o vara mate på hennes friends bröllop! så det blir billig hyra denna månad och så var det inte många veckor kvar här. känns som ja precis vaknat upp och upptäckt att det är mitten av juli! tusan vad tiden går fort här nere. mina arbetskumpisar har börjat boka flygtickets hem redan och jag får väl också börja titta på det så småningom. förutom att allt är som vanligt så är det inte det, för att jag sover jätte konstigt. vaknar av att jag sitter upp och pratar med mig själv om att jag tar upp beställningar på jobbet haha. jobbar alldeles för mycket här nere i denna värme! längtar lite tills högsäsongen är över, så man bara kan softilera lite. har haft lite hemlängtan nu i två dagar. tror att det är för att jag fått ont i ena örat också, typ öroninflammation. ska vänta några dagar och se om det går över. annars blir det doktorn IGEN! men de brukar ju lösa sig fort då.

här på bilderna ovanför så sitter ja o sanna först hemma i våran kackerlacksoffa som egentligen inte är nån kackerlackssoffa men den är väldigt ful iallafall! och sen sitter vi på grabbarna med marika och den tredje är också från grabbarna med isabelle i bakgrunden!! allt i sin vanliga ordning :)

ha det bra allesammans! nu ska ja hem o sova! KALENICHTA

Kommentarer
Postat av: Matilda

HIHIHIHIH de ja igen då ! Sköönt att du lever .. ville bara säga det PUSS <3

2011-07-18 @ 21:32:08
Postat av: Isa

Men TACK for den 91:an, jag ser ut som ett mongo men okej da! haha

2011-07-19 @ 00:40:10
URL: http://iizas.blogg.se/
Postat av: helajnah

skapligt brun du är då! :) skönt o höra att du/ni lever, ta hand om dig bruden! och jobba inte ihjäl dig därnere ;) saknar dig & sanna!

2011-07-19 @ 15:16:06
URL: http://helajnah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0