den internationella turdagen

JAPP! igår är en dag att minnas.

framförallt för det är en bra koncentrationsdag. eftersom för exakt två år sen, igår alltså, så skrev jag och klarade teoriprovet till körkortet. och nu två år senare, så hade jag uppkörning på jobbet och klarade det också!! d.v.s. att härmed bestämmer jag att första måndagen i december kommer förbli "den internationella turdagen" punkt slut.

bara så ni vet.

imorgon är det för övrigt en rolig dag. då ska vi åka till boda borg med jobbet o leka! o så kan jag ju bara uppdatera er om att det funkar bra att bo själv, bara att det är lite ensamt. eller ganska mycket. men nu är det bara en vecka kvar tills jag får sällskap igen! nu ska ja duscha o hoppa ner i min onepiece. HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0