TJENA

måste bara uppdatera er lite!!
jag har fått en brännskada på handen på jobbet, ett ärr 4life i believe. jag har sagt upp mig på jobbet till några veckor framöver och bokat min hemresa. igår kom systrarna Hiwa hit och överaskade mig, sjukt kul att träffa dom! jag behöver inte ha på fläkten i mitt rum varje dag för jag har vant mig eller så börjar det bli kallt. jag har inte solat på tusen år så jag är blek som ett spöke. isa och emma åker hem nästa vecka så jag sörjer men vi ses när jag kommer hem iallafall! i måndags fick vi dubbellön för det var nån röd dag och jag jobbade 12h pass då så jag tjänade ihop halva flygbiljetten. jag längtar lite hem men jag har ångest ändå för jag vill inte. nu ringde sanna och hon kommer hit så nu ska jag slå av. kanske äta en trevlig tacosallad. vi får se. ha det så bra. puss


Kommentarer
Postat av: Veronika

Men vaddå brännskada? Är du okej? Och vaddå vill inte hem? Fjädern och Fjärilen väntar ju!



P.S. Du heter Fjärten nu.

2011-08-22 @ 13:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0