latar mig



HEJ ALLA FANS!
precis där har jag legat hela dagen å latat mig på min day off idag! börjar lugna sig liiiiite pyttelite här på cypern iallafall denna vecka när skolorna drar igång där hemma. men det är lite skönt ändå. ska bara jobba 47h denna vecka :) funderar lite på att ta dykar certificat innan jag åker hem. har inte riktigt bestämt mig än, men det skulle vara en kul grej! annars vet ja inte mer va ja ska berätta. allt är som vanligt. just det, häromdan var jag och sanna på luna park och åkte parisehjulet haha när vi va högst upp så dog kameran. men det var roligt iallafall, ska väl försöka våga mig på att hoppa bungy jump också. är lite skraj. men ska försöka ta tjuren i hornen (som mamma brukar säga) någon dag och bara göra det! föresten har jag ju försökt med min diet eftersom många säger att jag gått upp i vikt. jag har inte ändrat min kost speciellt mycket men ändå fick jag en kommentar häromdan att måste tappat några kilon. så det var ju kul att höra! tror egetnligen inte att det hänt nånting varken åt det ena eller det andra hållet sen jag kom hit, möjligtvis att man tappat muskler för jag har inte tränat ett dugg! föresten åt jag en fet hotellfrukost buffé med isa häromdan det kändes riktigt lyxigt! haha ibland får man unna sig! men nu ska jag bara hem o ta det lungan, börjar klockan 10 imorgonbitti och är liiiite trött på att gå ut varje kväll. vi får se vad jag känner för imorgon är en annan dag! trodde ju min dator var trasig också. skulle ju höra av mig till er redan förra veckan egentligen men det funkade för alla andra men inte för mig, satt en timme med den här himla datorn som idag fungerar som en liten pärla igen! :) tur för den!!! ha det så bra allesammans sköt om er så kommer jag hem inom inte jätte jätte lång framtid!

Kommentarer
Postat av: karin

men va??????? var den nån som sa att DU behövde gå ner i vikt? omg tror jag dödar den som sa det det är so not true

2011-08-24 @ 12:22:13
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0