brillorna!!






ååh. jag lovade mig själv att inte köpa några fler brillor efter de vita jag fick hem. men jag kan förklara..
jag hade sånna här en gång i tiden (fast annat glas), lite mer korrekt sommaren 09. det var mina finaste solisar,
men då var det nån på peace festivalen som tyckte dom var lika fina som jag tyckte att dom var, så den onda människan tog sig rätten till att ta dom och poff var dom borta. jag har inte riktigt kunnat glömma dom sen dess. när jag gick på stan i veckan så hängde dem där och liksom väntade på mig, det fanns bara dom kvar. och nu spelar inte glaset någon roll, jag har dom röda iallafall! ingen ska få ta dem här ifrån mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0